Strikkeoppskrifter med hjerter i supert til gavestrikk

Har du startet julestrikken, her har jeg samlet noen oppskrifter som kanskje faller i smak. Felles for alle disse er at de har hjerter på en eller annen måte på seg og dermed yppelig som gavestrikk til dine nermeste 💖💖💖
Strikkeoppskrifter med hjerter i  Luer,  Votter, Sokker, Pulsvanter og Tøfler
(klikk på bilden for å komme til oppskriften i nettbutikken)

Alle oppskriftene ligger også inne på ravelry og strikkoteket.

 



Hjertelue for barn
Hjertelue for barn
Gullungens Hjertevotter
Gullungens Hjertevotter

HjerteFlom votter
Hjerteflom votter

Hjerteflom lue
Hjerteflom lue


Hjerteflom Sokker
Hjerteflom sokker
Selbu i mitt hjerte lue
Selbu i mitt hjerte lue
Selbu i mitt hjerte sokker
Selbu i mitt hjerte sokker
Selbu i mitt hjerte votter
Selbu i mitt hjerte votter
SeptemberHjerter
Septemberhjerter
Hjerteglød
Hjerteglød
Hjertekjør
Hjertekjær
   HertePuls
Selbu i mitt hjerte pannebånd
Selbu i mitt hjerte pannebånd

Valentine
Hjerteflom mønsterpakke

Hjertevenn tøfler
Hjertevenn tova tøfler

Hjertevenn votter
Hjertevenn tova votter
VinterRosa
Vinterrosa
UgleHjerter
Uglehjerter
Vintervenn
Vintervenn


 
Alle oppskriftene ligger også inne på ravelry og strikkoteket.


Følg meg også på Instagram

Annonse

CONVERSATION

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar